onda syster!

usch blev väckt av att min lillsyrra drig mig i håret....på benet! Hur kan en människa vara så ond? I och för sig var klockan tolv så det var väl dags att gå upp, men ändå behöver inte dra mig i håret för det. Som bekant fick Sverige mega stryk av Spanien igår, hur kan de vara så sämst? Sverige alltså, inte Spanien de var grymma. Lite onödigt att de förlora tycker jag, jag som hade åkt till Mumfie o allt för att se matchen.

Blä imorgon är det måndag, inte kul för då måste man gå i skolan och sånt tjafs vilket är ganska okul.
Den här helgen har jag bara degat, borde gå o baka bullar av mig snart så mycket som jag degar.
Klassfest eller dylikt snart tycker jag.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0