OMFG MVG!

Måste bara få säga att jag var minst sagt chockad när jag fick tillbaka historia provet. Tyckte det hade gått medelmåtta när jag hade skrivit det men det visade sig att jag bara hade missat två poäng. Blev så glad att jag gick till redaktionsmötet och gjorde ingenting, fast det brukar jag ju göra, fast jag anmälde mig frivilig att vandra iväg med Staffan o jaga sponsorer, dumma dem som bara springer iväg haha.

Annars började dagen precis som vanligt med golf, hade tråk.teori men det var nog lika bra för det  var svinigt kallt ute. Lyckades köra ner foten i en vattenpöl på vägen tillbaka till skolan så den blev kallt och blöt, usch. Fick tillbaka religions prov också men det var inte lika kul, behöver nog engagera mig mera om jag ska få VG i religion, som sagt inte mitt favorit ämne. Svenskan har jag redan sagt vad jag pysslade med och på engelskan gick jag hem efter att ha fått tillbaka lite papper.

Sen bar det av till träning, via en sväng på öster. Var kul även om man blev bombad av snöblandat regn hela träningen. Nej nu ska jag musa i mig lite mat.

Hej hopp golvmopp

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0