myysig sooffa

igår hände det ingenting, ända fram till klockan sex då jag upptäckte att jag skulle med bussen om tio minuter, klar fördel om man har kläder på sig, asså jag hade kläder på mig men det var kortbrallor så det kändes lite ovärt att gå ut med dem. Aja skit samma, jag o Mumfie åkte ut till Karro o halvt chockade henne med våran ankomst: "Manfred o Johan vad gör ni häär?!" jo tack för välkomnandet, sen satt vi o ugglade i hennes soffa resten av kvällen o såg på, ehm...några värdelösa tv-program. Klockan två eller något liknande bestämde jag o Mumfie att det var läge att spela analfapet, dvs alfapet utan regler ungefär. Efter det mycket givande spelet började vi se på aladin (varför vet jag inte, tror det var jag som valde film:P) men vi orkade bara se tjugo minuter innan alla var så trötta att vi bestämde oss för att gå o lägga oss.

Sov rikigt gott, mycket bra soffa Karro, fast det hade varit bättre om Mumfie inte hade haft ett alarm på sin mobil som väckte mig klockan halv tio på morgonen, fattar inte hur han lyckades fortsätta sova. Men men sen kom Karros mormor och skulle hämta Karro för att hon skulle på nån julmarknad, men lyckades hinna med den fina kommentaren: "Jasså här de druckit öl, stora pojkar." Vadå bara för att det står sex tomburkar på bordet betyder det inte att vi hade druckit ur dem, dessutom var vi fyra pers som delade på dem så några enorma mängder var det inte, fast lite rätt hade hon, det var jag o Mumfie som hade druckit mest men ändå anklaga oss på det sättet. Aja vem bryr sig egentligen. Strax efter att Karro farit sin kos var det hög tid för mig o Mumfie att ta oss till bussen, det blev en ganska blöt promenad eftersom det av någon irriterande anledning regnade. Resten av dagen har inte varit speciellt intressant eftersom jag bara suttit o degat framför datorn respektive tvn.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0