mm så kan det gå

igår gjorde jag inte mycket nytta inte, läste lite i den dumma tyskaboken sen fick det vara nog med sånt pluggeri. Var på den dumma löpträningen där jag var den enda som klarade av att springa 1km på fyra minuter fyra gånger i rad. När jag hade plågats färdigt drog jag hem till Mumfie o såg på fotboll och åt cheescake.

Idag var det tyska på morgonen, usch, idiottanten ville att jag o Johannna skulle sitta o prata om boken vi skulle ha läst till idag, självklart hade inte någon av oss gjort det så vi vägrade lite lätt och slapp det för idag. Efter den totalt meningslösa tyskan var det idrott o där skulle man tydligen dansa, hurra för mig vad bra jag är på det, gick inte så bra med andra ord, taktkänsla vad är det? Inget jag har iaf.
Efter att slafsat lite med soppan var det matte där jag inte orkade koncentrera mig räknade typ tre tal. Sen var det sista lektionen för dagen och sista biologi lektionen innan provet, usch har inte koll på nåt.

Efter att ha cyklat med min supertunga väska till träningen samtidigt som jag fick i mig en liter yoghurt var det träning (visst blev du överraskad) Nu sitter jag här hemma o försöker plugga lite på biologin, men det är ju så okul. Blaj om en timma ska jag träna med Mumfie o IFK, vilken dum tid att ha träning på så dags ska man ju sitta o dega framför tvn ju. Oj nu tjafsar min syster med hela min familj, igen, den ungen har en tendens att alltid starta gräl.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0