knäppa Yvonne, läskiga Inga-Lill och Sune-satan

oj tror faktiskt att jag lyckats med nåt idag, vet inte riktigt med vad bara, kanske att jag lyckades få nån mer än Mumfie att skratta ,vem vet. Matten var det iaf inte för där hade jag mer rast än vad jag jobbade. Skulle göra nåt efter skolan men glömde bort vad det var och lider inte av det ännu så det kan inte ha varit så farligt.
På den hemska tyskan med knäppa Yvonne gjorde jag för omväxlande något, lite grann iaf. Men dagens höjdpunkt får nog ändå bli när jag o Mumfie lyckades få cellkärnorna i cellerna att försvinna på labben, Gunnar tyckte det var ytterst märkligt men jag tyckte bara det var kul. Juste jag fick reda på att jag "klarat mig" på historia provet, vet inte riktigt vad det innebär men uppenbarligen blev jag inte underkänd, fick dessutom en klapp på axeln av Inga-Lill vilket faktiskt är ganska läskigt att få.
Tog bussen hem idag också, det var länge sen men Sune-satan var lika butter som vanligt.
Väl hemma försökte jag göra lite nytta genom att börja skriva på min artikel, blev ganska flummig och knappast argumenterande, lite svårt att argumentera om psykopater.

Tror faktiskt att jag kan cykla till skolan imorgon igen, får hoppas att jag inte får punka igen var nämligen inte så kul att gå sex-sju kilometer i regnet.

Kommentarer
Postat av: JessicaPersika

Du, Ingalill har faktiskt klappat till mig på rumpan när jag och simon gick runt och knuffades i korridoren, de du ;)
OCH..DU GLÖMDE ATT SKRIVA NÅGOT OM MIG ! :P

2007-11-08 @ 20:20:34
Postat av: Lill_Lars

haha! det var säkert minst lika läskigt. oj förlåt!

2007-11-08 @ 20:39:51
Postat av: Loviiiisa

Haha xD Är du säker att det BARA var en klapp på axeln.. Annars kan ju möjligheten vara att du hade uppknäpppt skjorta på lektionen ;) de gillar hon!

2008-01-30 @ 16:21:23

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0