inte världens bästa dag

jahopp då var det måndag, usch, cyklar till golfen och fryser sönder mina tår på vägen. Misslyckades pitch uppspelet, igen, men lyckades till min stora förvåning med järnklubborna men med träklubborna gick det sämre. Lite dumt att de kallas träklubbor när de egentligen är gjorda av aluminium, borde kallas aluminiumklubbor. Såklart börjar det regna när jag cyklar från golfen så jag är stelfrysen o blöt när jag kommer till skolan. För att göra min dag ännu bättre hade vi religionsprov, visserligen visste jag om att vi skulle ha det men orkade inte plugga till det, gick som förväntat åt skogen men med lite tur kan jag nog bli godkänd.

Efter denna plåga till skoldag var det då dags att ta sig hem igen och efter att ha stått o samtalat med Mumfie vid P18 i en halvtimma började man då cyklingen hemmåt men upptäcker efter ett tag att jag har punka på backhjulet. Så efter att ha slängt in cykeln i skogen börjar min vandring hemåt. Istället för att följa landsvägen tycker jag att man tjänar på att gå på en väg genom skogen istället, problemet var bara det att det stod vatten över hela vägen och till råga på allt börjar det regna igen. Men promenader är hälsosamt och uppiggande så jag traskade på och roade mig på mitt eget lilla sätt. Lyckades i alla fall rota fram lite te att dricka när jag kom hem som kunde värma upp min stackars kropp. Men man ska se det från den ljusa sidan, motion är nyttigt och jag såg väldigt mycket skog dessutom har jag inte lika ont i foten längre.

Undrar vems cykel jag ska ta imorgon, kan inte ta min egen, inte min pappas och inte min mammas heller, för de har jag lyckats få punka på. Eller nej nu ljög jag min cykel krocka jag med en bil med så framhjuler blev skevt i vilket fall som helst så är den inte lämpad att cykla på.

Nej nu ska jag plugga..............NOT! trodde du verkligen på det? haha dum på rikigt eller?
hej hopp golvmopp

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0