hjälp tomaterna anfaller!!

Var jäkligt trött imorse och tyckte att jag förtjänade att sova lite på religionen men Mumfie, som för en gåns skull var vaken, satt o petade på mig hela tiden så det blev inte mycket sova där inte men några sovande ögonblick blev det ändå. Drömde att jag drunknade i tomater som kom från en sop container som hade ramlat omkull, riktigt läskigt faktiskt. Sen kom Jason o sparkade bort "min" pallplint, var ingen kul dröm mest dum, han har ingen rätt att hemsöka mina drömmar på det sättet.
Eftersom O'Reilly är på fastlandet hade vi ingen engelska  istället gick jag o Mumfie till ÖB, ditt även Karin, Lovisa och Victoria hade gått, fick lite parfym i örat sen köpte jag o Mumfie nån dum hårolja som vi spreja i håret så att vi såg lite bögiga ut ett tag.

Kommentarer
Postat av: maaaaff

Meeeh!! ÖoB kom i ju överrens om att det heter. Och oljan var ju världens kap! Vem vill inte gå runt o se ut som man doppat huvet i en fritös? Fast vi skulle nog passat bättre med den looken om vi gick HR...

2007-11-16 @ 16:41:16
Postat av: Loviiiisa

Det var ju fett kul att spruta parfym på er! Den där håroljan var ju fan cool! ska skaffa sådana till mina barn:P

2008-01-30 @ 16:15:56

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0