helt död

wiiee ledig dag idag, tyvärr vaknade jag klockan sju av att min syster skulle iväg o jobba. Efter det var det bara att bryta ihop o somna om. Vaknade igen vil halv tolv av att min mamma fråga varför jag inte stigit upp, tokiga tant. Efter att ha blivit tvingad att byta en glödlampa (varför gjorde hon det inte själv?) pluggade jag(!) inför tyskaprovet, i tjugo minuter. Sen efter att ha degat bar det av till dagens första träning, löpträning för att vara exakt. Överlevde men var trött efteråt (vilken överaskning va?) efter att ha slafsat i mig lite mat bar det av till den andra träningen, spelade hela träningen men eftersom jag redan varit på en träning blev jag trött ganska fort. Nu sitter jag o försöker få min macka att förstå att den ska bli uppäten, men den vill inte. Nej om man skulle gå till sängs o aldrig vakna igen, inte innan jul iaf.

Jul är kul du är ful

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0