helg utan älg

Alltså det måste vara nåt fel på Stefan, ingen annan lärare kan få mig att somna så lätt som han kan, det räcker med att hans uppenbarelse så vill jag gå hem o lägga mig. Aja somnade faktiskt aldrig på religionen även om jag inte var helt med i vad han pratade om, efter att ha suttit o halvsovit ett tag kom jag tillbaka till verkligeheten och trodde att människan stod o pratade om snöbollskrig, jag hade fel, han pratade om nektariner som skulle vara nån liknelse till nåntign som jag missat totalt. Det bra med den här dagen är att jag har skrivit mitt biologi prov så nu slipper jag att tänka på det men det hade nog gått bättre om jag hade anstängt mig lite o pluggat mer än en halvtimma samtidigt som jag chattade dvs jag pluggade kanske totalt fem minuter. Resten av skoldagen var totalt meningslös, alltså ännu mera meningslöst.

Nu sitter jag hemma, inte så ovanligt kankske, och stör mig på att det inte blev någon fest idag eller vad det nu var tänkt att det skulle vara. Aja bättre lycka nästa gång stolpskott. På tal om stolpskott tränade jag med IFK igår, fär finns det många stolpskott.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0