heelg

jahopp då var det helg då, slipper skolan i två hela dagar, men måste ändå hålla på om greja med skolarbete, usch. Men det måste man inte göra hela tiden man kan ju sitta o stirra in i väggen också, där kan man hitta mycket roligt, igår kom det en spindel vandrade på väggen fast det var inte speciellt kul eftersom jag hatar spindlar, för den som bryr sig så jag slog ihjäl den. Nej usch på helgen ska man vara fri från arbete men icke sa nicke, Mumfie det lyckosten åker till stockholm så han kan man inte terrorisera för att roa sig. Kan alltid sätta mig på en parkbänk o se på folk kan vara kul ibland men inte nu när det är mörkt o kallt, inte så kul att sitta på en bänk o frysa.

Har för övrigt inte sett en enda geting på två hela dagar, kan det vara så att getingarna har kommit på att det inte är smart att vara i närheten av mig?

Har nästan lust att springa ut i skogen på ett sån där rolig vandring igen, fast den här gången vill jag ha med mig någon lajban person gärna flera stycken som jag kan kasta in i buskar eller begrava under mossa. Men vem är så dum att den går ut i skogen bara för att bli intryckt i en buske? Inte jag iaf, jag trycker bara in folk i dem.

oj jag glömde nästan att utvärdera dagen ju.
Började med att man skulle sitta o glo i katolska kyrkan i en timme innan man fick höra något bra, var säkert intressant för den som orkade ta in information, efter att prällen sagt att kristendomen inte har patent på godhet så cyklade man till skolan och hade biologi där jag var ungefär lika aktiv som i kyrkan. Efter att slaffsat i sig materia som kallas mat bar det av till datorsalen där jag gjorde...ehm...ingenting i en evighet medan andra jobbade på som de betygs besatta pluggisar de är, haha. Dags för matten där jag under den första timmen roade mig med att väcka Mumfie på olika metoder, roligast var det att peta honom i ögat, efter räknat lagom mycket tog jag o Mumfie rast i tjugo minuter o kom tillbaka lagom i tid för att sluta. Lyckades cykla hela vägen hem utan att orsaka några trafikolyckor, fick inte ens punka.

Nej nu vill jag hitta på nåt kul, fast här i träkumla händer det sällan något kul.
Ledsen Jessica orkade inte skriva om ditt dumma påhitt igår, hoppas du förlåter mig.

Jag vill göra inbrott i rom fabriken, där finns det säkert massa saker man blir glad av, fast inte inte om man tar för mycket av det, då blir man väldigt trött och säkert blir folk sura på en också. haha bara en tanke som jag kom på.

Kommentarer
Postat av: ARG KLASSKAMRAT!

neej, förlåter dig knappast ! tro inte det inte ;)

2007-11-09 @ 20:00:41

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0