fy coach fy

vad uppskattad man känner sig, AIK hade tydligen träning i måndags bra att jag fick reda på det så tidigt dvs igår. Roger är lite dum ibland, Mats med för den delen men jag tycker det är roligare att ge Roger skulden för att jag inte fick reda på det. Men annars är  jag pigg o glad. Men någon argumenterade artikel orkar jag inte skriva, hur fan skriver man en argumenterade artikel om fördomar?

Idag var jag ledig, precis som vanligt, vilket resulterat i att jag inte gjort nånting. Eller oj nu ljög jag, jag har faktiskt köpt ett par nya skor som jag ska ha ikväll, men vem bryr sig. Ska fortfarande ringa o skälla lite på Mats, han är inte lika läskig som Roger, och kanske ringa till den där Johnny också fast han verkar lite läskig. Isch och usch jag hatar att prata i telefon men jag måste ju göra det, eller egentligen inte men jag behöver göra det.

Om 47 dagar är det jul så spring iväg o julstressa med er.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0