en mycket ledig måndag

wiieie!!!! Idag är en bra måndag! Varför? För att jag är ledig.
Men usch vilken dum start det blev, lillsyrran som var oledig började bråka om någon klockan sju i morse vilket drabbade mig eftersom jag försökte sova. Jag lyckade som tur var somna om efter..ehm.. två minuter o vaknade inte  förren klockan tolv av att min morsa kommer invandrade på rummet o hotar med att hälla vatten på mig om jag inte stiger upp, vilket jag gjorde.

Men jag gjorde inte mycket när jag stigit upp heller, orkade inte ens läsa de tjugo sidorna jag hade kvar i min tyskabok. Drog iväg på fotbolls träning, det orkade jag, och där gick det ganska gram till det att jag lyckades med prestationen att sparka mig på en nerv vid vristen så att hela foten domnade bort, jobbigt läge spela fotboll utan fot. Fast jag fick faktiskt tillbaka känseln i foten, tyvärr för då började det göra ont istället, idiot-fot. Men nu är det nästan bra, kan visserligen inte gå i trappor men det behöver man inte kunna säger vi.

När jag kom hem läste jag till min stora förvåning färdigt boken. Fattade nog vad som hände också, lite koll har jag ändå.

Men nu ska jag nog...jag vet inte vad jag ska göra. Men jag ska inte skriva blogg iaf.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0