en fot och en religionsbok

Jahopp då satt man här o skrev en blogg över ett relativt liv. Måste plugga till religionsprovet, det är ju helt sjukt jättetråkigt men uppenbarligen "viktigt". Ont i foten har jag också jäkla halloween-cup att förstöra foten på det sättet, vet inte hur det gick till men helt plötsligt stod jag där med smärtor i foten.

Längtar till onsdag då får jag entligen träna igen, har inte gjort det på över en månad kanske inte så mycket men för mig är det det. Även om det kanske inte är världens bästa lag jag kommer träna med så är det ändå värt det, behandlas som lagets stjärna trots att jag bara spelat fyra matcher med dem. Fast man ska väl inte klaga om man blir uppskattad för det man gör.

jahopp då var första inlägget klart och om jag orkar fortsätta skriva får vi se

Kommentarer
Postat av: maaaaff

Halloween cuppar är ju helt onödiga alltså... De ba skadar folk o är lite sådär allmänt störiga. Men är vi med nästa år kör vi på att klä ut oss till riktiga fetton o vadderar oss med 80kuddar, kanske kan skydda mot skador iaf.

2007-11-04 @ 23:24:20
Postat av: Lill-Lars

suppa ide Mumfie! ska genast skaffa kuddar

2007-11-05 @ 13:13:14
Postat av: Knäppisungarna

Ojsan hoppasan en riktig bloggare;) Men varifrån har dui fått komposten?:P

2007-11-05 @ 19:35:41
Postat av: Lill-Lars

Vem/vilka är du/ni

2007-11-05 @ 20:21:37
Postat av: Knäppisungarna

Haha de du!;)Det är hemligt Johan "Lill-Lars/Komposten" Ansin:P

2007-11-06 @ 15:27:17

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0