åter en måndag över

återigen har jag överlevt en måndag, det är egentligen inte speciellt svårt bara att vandra på och undvika det vita ljuset.
Aja dagen började med golf som vilken annan måndag som helst men blev smutsig på byxerna för att en dåre körde sin cykel rakt på mig, lär dig styra din sopa. Efter att ha varit i matsalen och försökt äta "maten", okej idag var det faktiskt ganska gott, blev det tråk-religion som jag halvsov på, som vanligt med andra ord. Sen hade vi redaktionsmöte och tror att vi för en gångs skull gjorde något då, eller det gör vi nog annars också men idag blev jag inblandad. Engelskan orkar jag inte nämna vad vi gjorde på.

Fotbollsträningen gick helt okej, igen, börjar nästan bli en vana, dessvärre kommer det nog inte att hålla i sig länge till. Roger snodde som vanligt mina vantar och två av "mina" krokar. Verkade som om han delade upp gruppen lite idag, blev lite chockad när det visade sig att jag var med det bra folket, eller om det helt enkelt bara hade blivit så vem vet. Hade varit kul om det var så iaf.

Rätta artiklar Johan, jo tjena vad det går bra då, jag kan fasen knappt läsa, eller okej det kan jag men dålig på att se fel o sånt shit. Men men om nån klagar får den göra det bättre själv.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0