zzzz

usch vad jag är jättetrött, sov inte så mycket inatt heller, damn you Linnéa! Orkade knappt ta mig upp ur sängen imorse men till slut lyckades jag få Linnéa att gå upp och då var det inte så kul att ligga kvar så då steg jag också upp.
Fast det fanns inte någon större anledning att gå till skolan egentligen för det enda jag gjorde var att sitta o glo, såg på Linné musikalen för andra gången (första gången igår) men blev besviken för de hade bytt roller på folk, inte alls lika bra.

Nu ikväll har jag varit på välgörenhets tjohej där EW och massa andra spelade. Lite besviken att Absent inte var där. Men det var kul ändå, jag och Mumfie (yes he's back) gav ViVetVarDuBor (jobbigt att skriva ju) en applåd när de soundcheckade, faktiskt bara vi som gjorde.

Äsch nu vet jag inte vad jag ska skriva mera ska iaf sova snart, i min egen säng helt ensam

Kommentarer
Postat av: ewisch

haha tack. snällt med applåden. Kom tillbaka dit på lördag, så är det Absent, och vi och Halleys osv osv. var snäll mot Bajsen, annars j*vlar.

2007-12-19 @ 15:05:34

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0