the final countdown

hohohihihaha idag är det första december, inte långt kvar till jul naj.

Igår var det klassfest hemma hos John, ganska kul ända tills jag själv kom fram till att jag druckit för mycket men ändå inte sluttade dricka även om bl.a. Mumfie i Ruben sa åt mig att jag inte skulle dricka mer. Nej usch nej, jag blev nog en ganska bra stämningsdödare på slutet, men det får jag ta.

Idag då, har mer eller mindre sovit ända fram till tre, kan erkänna direkt, jag är bakis. Det är inte något att vara glad över, men nu är jag faktiskt med på banan igen. Ikväll ska jag se julkalendern, fruktansvärt meningslöst egentligen men det är ju bara jul tre gånger om året, haha, Johan made a joke

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0