snaaart jul

jahopp då har man varit på ICA MAXi och hjälp invalida människor, och icke-invalida, att packa deras matvaror. Fick hela 40 kr för besväret, resten tar AIK och gömmer nånstans.
Sov i hellvi inatt hos Linnéa (förstår att du blir chockad) och vi lyckades t.o.m. sova, brukar itne bli så mycket av den varan annars. suck hennes pappa väckte oss klockan tio, det tyckte jag var jobbigt. Sen åkte jag till MAXi, du vet redan vad jag gjorde där så jag struntar i att upprepa mig.

Gud vad skönt med lov, även om det än så länge bara är som vilken helg som helst men på Måndag är det julafton, har ingen julkänsla nånstans men får väl offra mig på lite julmat o sånt.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0