oj vilken tabbe

shit asså jag glömde ju berätta min väldigt konstiga dröm.
Det var såhär att jag hade varit hemma och EW hade av någon anledning varit där med någon pinne och när hon åkte iväg så följde jag och pappa efter henne hem till min farbrors granne där hon helt plötsligt kom åkande i en gammal volvo och körde in på en väg som inte finns. Jag o pappa kastade oss in i en skruttig volkabuss och körde efter då vi helt plötsligt kom till en industrihamn där EWs volvo kommer körande med Mumfie bakom ratten, jag o pappa blir skrajja som as och pappa hoppar ut genom taket på bilen opch springer iväg. Själv tar jag över ratten och kör in i en vägg. Då vaknade jag, kunde nästan blivit intressant ju. Undrar varför Mumfie var så läskig och varför vi föjde efter EW. Svar på dessa frågor kommer jag nog aldrig att få men det var en ganska rolig dröm, iaf när man drömde den.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0