mm god morgon folket

oj inatt har jag sovit såååå mycket, eller inte max två timmar. Allt är Linnéas fel hon höll mig vaken, eller om det var jag som höll henne vaken, vem vet.
Var megatrött i morse (mycket märkligt eller hur) kom lite försent till golfen, gjorde inte så mycket men Ankan gav mig något kram liknande när jag kom, snackla om traumatisk upplevelse måpste nog gå i terapi, hos Linnéa. Ankan klagade hela lektionen på att jag maskade, förstår inte varför jag som satt så snällt på en stol med en golfklubba i handen.

Igår tränade jag med IFk det var kul även om jag knappt orkade röra på mig men det roligaste var efter träningen när IFKs tränare undrade om jag o Daniel ville skriva kontrakt med IFK och sa att vi i högsta grad var med och konkurrerade om varsini plats i deras a-lag(!). Fast som den tråkmåns jag är så sa jag att jag skulle tänka på det och se hur det blir med AIK, om jag får plats i juniorallsvenskan så får IFK dissen och jag stannar i AIK.

Dumma Mumfie har inte kommit hem ännu, jag sak slå han när jag ser honom. En annan som kommer hem är Ebba, wiiiee!! På fredag tror jag, eller lördag kanske, äsch jag märker nog när hon kommer.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0