måndag dryga måndag

jahopp idag var det måndag och igår var det söndag. Då spelade jag fotboll med VAIS det var kul även om vi var sämst, lyckades göra mål genom att bli skjuten i huvet, ofta man lyckas med det. Sen var jag trött men glad resten av dagen.
Idag då, jo golfwen gick inte helt åt skogen även om jag lyckades missa en enmetersputt, dohm hur svårt kan det vara. Fick tillbaka religionsprovet också, det hade inte gått helt åt skogen som jag befarat dock blir det nog inget VG i religion, trist. Hade någon form av engelska prov också, det gick som det gick och inte något annat. Tränade idag också men det gick inge vidare, trött och degig i benen idag.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0