long time ago

oj nu var det länge sedan jag skrev något här, inte för att nån bryr sig, finns nog ingen som läser ändå. Det har egentligen inte hänt speciellt mycket den här veckan, var på sävefest i onsdags men det var bara lite halvvärt, hade nog överlevt om jag struntat i den, fick iaf reda på var EW och Linnéa bor även om det blev ett jäkla traskande för att få reda på det. Joo sen hade vi sånt där dansprov på idrotten igår det var ....intressant, gick nog inte helt åt skogen hoppas jag.
Idag  var det religionsprov, vilket jag nästan pluggat till fast jag tror det går lite halvt åt skogen, kanske ut på en åker eller nåt. Har varit utsatt för den där hemska förkylningen den här veckan så jag har knappt tränat något :-( men igår tränade jag ändå, blev trött som en gnu. Imorgon är det dags för mördar löpning, kommer nog att vara död när jag kommer i mål, om jag nu överlever så länge. Men det bästa med helgen är ändå att jag får spela kval till futsal-sm på lördag, troligtvis kommer vi att få pisk så det ryker om det men ska bli kul ändå.

Kommentarer
Postat av: A

jag brukar läsa imellan åt. Fast jag har ju inget bättre för mig.

2007-12-07 @ 16:40:20
Postat av: Lasseman

och du vet jag inte vem det är

2007-12-07 @ 21:47:21
Postat av: Anders

Guess!

2007-12-08 @ 13:16:14

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0