it's over, doh!!

Jahopp, då var helgen slut då. Imorgon ska jag på golflektion, inomhus som tur är. Hade varit troligen varit ganska jävligt att stå utomhus och banka bollar.

Igårkväll roade jag mig med att skriva låttexter, varför är det ingen som vet, de blev inte speciellt bra, vad ska man förvänta sig, en av mina två texter innehåller bl.a. det här:

Sen kom regnet, det öste ner
Min jacka blev alldeles blöt
Du gav mig din
Jag gick hem torr och glad
Du stod ensam kvar

Haha sämst, jag borde nästan skriva låtar åt Carola

Idag har jag som sagt varit på julskyltning med papput, vilken var totalt utan julkänsla men ändå ganska trevligt. Sen var jag, säkert väldigt överaskande, på träning med IFK. Det gick ganska bra tycker synd om snubben som paja foten när det var en minut kvar på träningen, tråkigt läge, vet inte ens vad han heter men ont gjorde det säkert.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0