home

oj klockan blev lite mer än jag tänkt, men det får jag leva med. Jag kom hem hel och ren iaf. Vet ej vad det uttrycket innebär. Har precis väckt mina föräldrar för att säga att jag kommit hem, dum idé men inte jag som kom på den. Det var kul hos John... kanske inte lika kul när jag gjorde en lite smådum sak men ändå nu vet jag. Jag tror att jag borde ha däckat vid ca. 00.00 men jag forsatte vingla fram av ren viljekraft o var en av de som hände med längst. Stor vid sibyla o lyssnade på när Nicke o Orre snackade strunt, vet inte riktigt varför jag var kvar eftersom jag frös som satan. Nej nu ska jag gå o lägga mig, har fått i mig osten som jag av någon anledning fick för mig att äta.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0