dagens

jahopp idag var det alltså fredag. Vaknade jättetidigt enligt mig själv klockan tio närmare bestämmt bara för att jag skulle åka med in till den stora staden ch byta lite julklappar, en bok och en tröja, boken fick bli en Clive Cussler bok istället för Till siste man av David Baldacci (jäkligt bra bok men har den redan så ganska meningslöst) och tröjan skulle jag bara ha en annan storlek på. Åkte med syrran och mor min till Inter Sport bara för att Ebba skulle tag på ett par skor, resultatet blev att Ebba köpte ett par skor,  vilket var poängen med att vi åkte dit, mamma köpte ett par skor, vet ej varför men antagligen behövde hon dem, och jag geniet gick o köpte ett par fotbollsskor. Fullt nolmalt att köpa fotbollsskor mitt i vinterna, nja kanske inte. Aja de blev ett par vita saker iaf, ett par Reebok INtegrity 07 Plus RS om man ska vara exakt. Var faktiskt tvungen att kolla upp vad de hette, ingen nörd heller:P.

Idag var Linnéa, fortfarande, på fastlandet vilket resulterade i att jag inte var med henne, dah. Gick istället o fikade med Louise, var lite sådär halvobekvämt i början men det blev faktiskt bättre tack o lov. Snart ska hon ändå tillbaka till Frankrike så då slipper man henne, moahahaha, nej nu var jag elak usch fy för mig....nästan.

Hmm min lampa blinkar undrar om den vill något? Nehej nu slutade den, kul för den. Fick ett sms också, tror jag vet från vem men det får inte du veta. Jo jag hade rätt det var från den person jag trodde det var, kan bero på att jag skickade ett nyss. Nej usch sluta hålla mig vaken nu ska jag se på film.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0