då vart de helg

jahopp då blev det helg och jag har inga läxor eller prov att göra!! dessvärre är xboxen trasig, sicket skit. Men jag är glad ändå eftersom jag slipper att plugga massor, vilket jag ändå inte gör men nu är det själva grejen att inte ha något plugg som jag borde göra som är det viktiga.

hade prov i biologi idag kändes som om det gick helt okej men man vet aldrig med Gunnar. Skrev nästan klart min engelska uppsats också, gjorde klart den när jag kom hem, så nu är jag fri. Mer eller mindre iaf.

Sitter nu här och väntar på bättre tider, hoppas de tiderna kommer snart.

Sumerar dagens elände: Ingen flickvän, ingen manfred, ingen xbox och ingen sprit
Förhoppningsvis blir det ändring på det mesta snart

Kommentarer
Postat av: ewelina

stackars :( / :)önskar dig lycka till med aaalltt.

2007-12-15 @ 03:15:56
Postat av: Anonym

two down one to go

2007-12-18 @ 22:39:05

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0