ARN

wiiee!! Idag har jag varit o sett på ARN. Filmen är bra men berättarrösten som är med i början (första fem) är totalt jätte jobbig och brutalt onödig. Känns lite dumt att förstöra grymma scener med en berättarröst från klartext, framgick vad som hände ändå. Annars var filmen sevärd även om den action som mer eller mindre lovats lös med sin frånvaro i två timmar och då var det fight i tio minuter. Men ändå se den den är bra.

Annars har jag inte gjort något speciellt idag, åt spagetti till frukost, eller frukost kanske man inte ska kalla det men ändå. åkte in till stan för att träffa Linnéa en stund innan bion, lagom lyckat när jag hade tänkt möta henne vid busstationen och min morsa körde så långsamt att Linnéa hann gå därifrån, lyckades få tag på varandra så det löste sig. Hmm nu ska jag nog se på tv eller nån film tror jag, sova är överskattat förutom på morgonen då är det den bästa sysselsättning man kan ha.

Se på ARN du alla bloggnördar

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0